SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE SOSYAL GÜVENLİK REFORMU PROJESİ KAPSAMINDA EKİP ASİSTANI ALIMI
Başvuru Kodu: EA
Türkiye Cumhuriyeti, Sağlıkta Dönüşüm ve Sosyal Güvenlik Reformu Projesi kapsamında Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’ndan (Dünya Bankası) bir ikraz temin etmiştir.
Bu İkraz kapsamında, Sağlık Bakanlığı Proje Yönetimi Destek Birimi (PYDB)’nde istihdam edilmek üzere üç adet Ekip Asistanı alınacaktır.
İstihdam edilecek Ekip Asistanı/ları; Birim personeline çalışmalarında destek sağlayacak, birim içi ve birimler arası iletişim süreçlerinde yardımcı olacaktır.
Adayda Aranan Özellikler:
Danışman/lar şu niteliklere sahip olacaktır;
- Asgari Yüksek Okul mezunu olmak
- Yazışma ve raporlama teknikleri ile evrak yönetimi ve dosyalama tecrübesine sahip olmak,
- Hızlı not alma becerilerine sahip olmak ve ikram ve protokol kurallarını bilmek,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilmek,
- MS Office programlarına hakim olmak,
- Tercihen Uluslararası finansmanla yürütülen projelerde benzer tecrübeye sahip olmak,
- Tercihen görevle bağlantılı alanlardan diksiyon, takım çalışması, iletişim konularından birinde hizmet içi eğitim almış olmak
- Seyahat engeli olmamak.
ADAYLARIN AYRINTILI OZGEÇMİŞLERİNİ EN GEÇ 17.06.2013 TARİHİ MESAİ BİTİMİNE (SAAT 18.00) KADAR AŞAĞIDA BELİRTİLEN E-POSTA ADRESİNE GÖNDERMELERİ ÖNEMLE RİCA OLUNUR. BAŞVURULARDA İLGİLİ BAŞVURU KODUNUN BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.
E-POSTA: trhealth@saglik.gov.tr
YALNIZCA KISA LİSTEYE KALAN ADAYLARA GERİ BİLDİRİM YAPILACAKTIR.